Op de Kruiskade kun je nu trots zijn | The Pepper Trail

Op de Kruiskade kun je nu trots zijn

De Kruiskade is veranderd van stille straat in een nieuwe hoogwaardige, culinaire buurt met gerenommeerde chef-koks.

Nog maar een paar jaar geleden was er op de Kruiskade’s avonds weinig te beleven. Al-leen Off Croso en het Luxor Theater trokken nog publiek naar de straat. Maar dat is verleden tijd. NU opent de ene na de andere hippe en hoogwaardige jorecazaak de deuren.

De nieuwste aanwinst van de straat is het Indiase restaurant The Pepper Trail. Eigenaresse Payal Moharier en haar man Vipin zijn heel blij met de lacatie. “Deze buurt bruist enorm en er komen allerlei soorten mensen. Heel erg multocultureel”, vertelt Payal. “Het eten in India heeft zich de afgelopen 30 jaar snel ontwikkeld. Wij spelen daar op in met onze chef-kok Sanjay Bahl doe internationaal veel prijzen in dewacht heeft gesleept.”

De hoogwaardige Indiase keuken, die in Londen alenorm goed aanslaat, moet ook op de Kruiskade een begrop worden. “Neederland kent vooral restaurants de olifanten bij de deur en de Taj Mahal op de muur. Wij gaan het echt helemaal anders doen. “Dat namen als Francois Geurds en Mario de staraat onderstreeot volgens Vipin alleen maar dat de straat steeds aantrekkelijker wordt.